Οι μάχιμοι αστυνομικοί στο στόχαστρο της κυβέρνησης

Με μεγάλη έκπληξη διαβάσαμε ηλεκτρονικό μήνυμα αναγνώστη το οποίο μας πληροφορούσε για μεγάλες περικοπές στις αποδοχές των αστυνομικών, μέσω της μη καταβολής επιδομάτων νυχτερινής εργασίας και πενθημέρου.

Δεδομένου ότι οι μάχιμοι, τουλάχιστον, αστυνομικοί είναι από τους λίγους εργαζομένους του Κράτους των οποίων τα επιδόματα για πραγματικά ειδικές συνθήκες δεν είναι ούτε εικονικά, ούτε προκλητικά, το μήνυμα αυτό μας φάνηκε εξωφρενικό.. Τόσο εξωφρενικό που περιμέναμε να περιμέναμε κάποια επιβεβαίωση για να το αναρτήσουμε. Η οποία ήρθε υπο την μορφή της χιονοστοιβάδας σημερινών δημοσιευμάτων και της καταγγελίας της αξιωματικής ανιπολίτευσης για το ίδιο θέμα, σε ιδιαίτερα έντονο ύφος.


Μας γράφει ο Γιώργος Τ :

"Δε πίστευα στα μάτια μου σήμερα το πρωί που διάβαζα το φαξ από διάφορα σωματεία αστυνομικών. Δε θα καταβληθεί το επίδομα νυχτερινών αυτόν το μήνα και είναι αβέβαια τα επιδόματά μας, νυχτερινού και πενθημέρου, από εδώ και έπειτα! Με το φτωχό μου το μυαλό λοιπόν, κάθομαι και σκέφτομαι... Πώς θα πληρώσω τα δάνειά μου? Πώς θα πηγαίνω στη δουλειά? Τι θα τρώω? Πώς θα ζήσω?

Είμαι 8 χρόνια στο σώμα και
 έπαιρνα, όταν ξεκίνησα γεμάτος όνειρα τη σταδιοδρομία μου, περίπου 850e. Μετά από 8 χρόνια, παίρνω περίπου 1200e. Όλα καλά μέχρι εδώ. Τα βγάζω πέρα δύσκολα, αλλά τα βγάζω. Μέσα σε 3-4 μήνες όμως, ο μισθός μου μειώθηκε κατά 150e, και τώρα έρχονται και μου λένε-μάλλον δε μου λένε-μου αρπάζουν άλλα 300e! 1200-150-300=750!!! Πιο λίγα από αυτά που πληρωνόμουν σαν νεοεισερχόμενος ΣΤΗ ΣΧΟΛΗ!!! Τι θα κάνω? Πώς θα ζήσω?

Το πιο σημαντικό όμως ερώτημα που μου γεννάται είναι πώς θα αντιδράσω? Είμαι μάχιμος αστυνομικός, δε θα δουλέψω? Δε θα ανταποκριθώ σε έκκληση βοήθειας κάποιου πολίτη? Δέ θα τρέξω να προσφέρω ότι μπορώ σε κάποιον που χρειάζεται τη βοήθειά μου? Τι μου φταίει ο καημένος κοσμάκης που χρειάζεται κάποιον να τον προστατέψει? Έχω ήθος και αρχές κύριοι,(ο Θεός να σας κάνει), θα μου τις πάρετε και αυτές? Δε θα σας το επιτρέψω! Δε θα αφήσω πολίτη ανυπεράσπιστο, δε θα παρανομήσω για να με κλείσετε φυλακή εσείς! Δε θα προστατέψω όμως τα συμφέροντά σας! Δε θα χτυπήσω διαδηλωτή που πεινάει, δε θα χτυπήσω τον πατέρα και τη μάνα που έχει κατέβει στους δρόμους γιατί το μωρό του κλαίει. Δε θα συλλάβω πατέρα που κλέβει για το παιδί του. Δυστυχώς θα μου "ξεφύγει"... Μέχρι τώρα προάσπιζα τα συμφέροντα της Ελλάδας σας. Από εδώ και μπρος θα προασπίζω τα συμφέροντα της Ελλάδας μας!"


Ουδέν σχόλιο..


http://www.enkripto.com/